fredag 23 januari 2009

Tbax till ruta ett...


Johan har återigen feber och jag har dessutom dragit på mig en hemsk hosta som stört nattens sömn för oss båda, skulle jag tro. Det känns som att jag har en isklump i bröstet som utstrålar kyla inifrån och gör det svårt att andas ordentligt. Inget jag minns att jag känt förr, så det stör mig en aning. Jag har dock ingen feber och är nu inne på min fjärde bok i solen... Ikväll blev det, i brist på ork, middag på Mille et une nuits igen (bilden). Billigt, ok mat och mätt blir man, man får en 3-rätters för 35kr! En riktig turistfälla dock, de har tom menyn på svenska(!), men den fyller sitt syfte. Det finns alltså inga direkta planer för morgondagen, sova mycket för Johan, sola/läsa för mig. Den här resan kan nog komma att slå alla andra vi gjort som den mest meningslösa... Det är dock en knapp vecka kvar, vad som helst kan hända.

Inga kommentarer: