måndag 19 januari 2009

Tråkig dag 2


Idag har det om möjligt hänt ännu mindre än igår. Johan har sovit hela dagen och jag har legat i solen och läst. Jag kommer snart måste köpa nya böcker att läsa... Vi tog iaf en liten promenad längs strandpromenaden i solnedgången. På bilden ser ni det kanske mest kända kännetecknet för Agadir. Jag minns faktiskt inte vad det står. Får lov att ta reda på det, eller kanske någon av er vet? Kvällen avslutades med take-away-kebab. Återigen inte särskilt kreativt men otroligt gott. Jag äter aldrig kebab, tycker det är mest otäckt, men den här var grym! Snabbmaten de har här är betydligt både godare och nyttigare än den hemma. Men jag lovar att vi kommer utvidga den kulinariska vyn betydligt, bara Johan blir frisk. Kanske inte imorn, men sen...

Inga kommentarer: