tisdag 3 mars 2009

Längesen...

Har inte uppdaterat vad som hänt i mitt liv nu på ett tag. Kan kanske bero på att det inte händer så mycket alls...

Mamma och pappa var dock här i helgen. De kom redan i torsdagskväll och stannade ända tills söndagen. Riktigt mysigt var det. Vi åt god mat, var lite på stan, hälsade på Johans föräldrar, for alla sex till Kosta och köpte andra-sorterings-glas.
Jag och Johan köpte jättefina vinglas, Taste av Erika Lagerbielke. Egentligen vill jag ha hela Difference-serien hon gjort, men det blir väldigt dyrt... Vi får snålbörja med de här all-roundglasen. Men känner jag mig själv rätt kommer de senare klassas som vitvinglas och andra glas för rödvin kommer att köpas in.
Båda bilderna är tagna från Orrefors hemsida.

Det var väl eg det som hände under helgen.

Såg på Vasaloppet gjorde vi såklart. Vem är så ofattbart puckad och gör något så idiotiskt! Jaja, jag har då gjort mitt på den sträckan...

Ont i halsen har jag haft sen i torsdags också, så någon träning har det inte varit tal på. Det är inte halsfluss, det har jag kollat upp. Bara att vänta ut... Trist!

Jo! Vi var ju och såg på Män som hatar kvinnor i söndags. Klart sevärd film. Böckerna är som alltid mycket bättre och man saknar en hel del detaljer, men dåligt var det inte.

Till helgen kommer iaf B-M. Lite glädje i livet iaf, eller rätt mycket kommer det nog bli. :o)

Inga kommentarer: