tisdag 31 mars 2009

Pensionat Bohus-Malmön


Nu var det eg väldigt längesen jag skrev ngt inlägg. Förutom det smått kaosartade jobbet så har inte så mycket hänt. Senast var jag ju på väg till Falun för möte med vår reklambyrå. Det gick väldigt bra och det var mycket trevligt, men inget som skulle intressera er här på bloggen. Sen har jag av någon anledning fått städmani. Förrförra helgen städade jag vindsförrådet, stora garderoben och rensade ut bland alla kläder som hängde där. Det blev en hel kasse med kläder jag knappt använt... En väninna hemma blev överlycklig över sin "nya garderob".:-) Skönt att de kommer till användning. Nu behöver jag iaf inte få ont i själen över att jag slänger ut kläderna ur hemmet... Senaste helgen nu storstädade jag själva lägenheten. Bäst för Johan att den är lika fin när jag kommer hem på söndag... Nu är jag nämligen på Bohus-Malmön. Ska både vara här på studiebesök på väderteststationer som finns här samt på konferens. Här bor vi på Pensionat Bohus-Malmön. På bilden ser ni mitt rum, hela mitt rum! Det är så litet att min resväska inte ens får plats... Men det har iaf egen dusch och toalett, där man får trockla sig förbi först handfatet och sedan toan för att komma åt duschen. Men mysigt är det ändå. Idag och igår var jag dessutom på besök hos våra nya ägare i Nykøbing, Danmark. De har en gigantisk printer som är helt underbart skoj! Så idag körde jag alltså upp själv hela vägen, ca.5tim tog det. No problems. På fre, efter konferensens slut, far jag till Gbg och hälsar på Elin. Maria kommer oxå och helgen kommer nog bli en försmak av den resa till Nice vi ska göra tillsammans över valborg. De båda fyller ju 30 i år och det måste ju firas stort! Det ska bli så fantastiskt kul! Nu är det nog bäst att sova så man orkar med en heldag ute på fält imorn. ;-)

Inga kommentarer: