måndag 6 april 2009

Bröllop och box


Glömde ju berätta en fantastisk grej förut! När jag kom till jobbet idag låg ett brev och väntade. En inbjudan till bröllop till våra vänner i Åre. Helt fantastiskt! Jag blev så glad, så glad. Klart vi ska dit. Men jag ville ju ändå bara visa Johan innan jag svarar. Eller...? Naturligtvis sammanfaller just denna helg inte bara med Momus 30-årsfest (mycket synd) utan även med då det är planerat att Johan ska till Indien. Jag kan ju säga att Indien går fetbort och tyvärr måste 30-årsfesten göra det oxå. Dock lovar vi komma den dagen de gifter sig, vilket jag hoppas inte är alltför avlägset (pik till sambon)... Så nu är det bara att börja leta klänning. "Kavaj" är det, blir lite lättare så. Svåraste frågan är att få på Johan nåt annat än surfshorts en vacker dag i juli...
Boxen då? Vad hände där? Jag går ju alltid själv och har då ingen fast sparring partner. Denna gång hamnade jag med en kille som uppenbarligen sysslar med liknande sporter även annars. Jag trodde inälvorna skulle komma ut från båda hållen, men det gick bra. Jag överlevde och fick nog den bästa träningen jag fått hittills på dessa pass. Han fnissade till en gång och sa att jag har samma stil som Mohammad Ali. Det är en kommentar jag väljer att ta som en komplimang och vara stolt över. Eller menar han att jag boxas som en blind...?

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ah det är alltid sa kul med bröllop!

Boxning skulle jag oxa vilja börja med igen, det var ungefär 100 ar sen...

Kul att du gillar bloggen! :) Ska ta mig tid att lära känna dig lite bättre oxa.

Jenny sa...

Klart du ska ta det som en komplimang!:-) Han var ju världens bäste!

Vad fin din blogg har blivit!:-D