måndag 22 februari 2010

Tråkigt...

Jag är utled! Det händer ingenting!
Jag har varit hemma i fyra veckor och jag har varit en dag i Stockholm. Jag får panik snart! Det kryper i kroppen av rastlöshet. Istället tränar jag som en tok men är osäker på hur bra det är eg. Första två veckorna blev det bara 2+4h/v, lätt uppstart helt enkelt. Däremot de sista två veckorna nu har jag snittat 11h/v, enbart pga ren utledhet. Förmodligen kommer jag slita ut mig totalt rent fysiskt istället, men jag klarar inte av att sitta still. Jag vill göra nåt! Nåt kul. Inte städa hemma... Kan jag inte få resa lite? Bara lite...? Nähä, inte då.
Iof börjar min marknadsföringskurs idag. Jag ska gå en 12-v kurs på distans på Folkuniversitetet. Det kan bli lite spännande. Inte för att det ger mig några fler resor, men det ska bli intressant och så kanske det gör att jag kommer kunna omvärdera marknadsföringsansvaret jag har till ett riktigt jobb, inte bara en hobby...
Men nästa vecka kommer mamma. Det blir ett skönt avbrott. Ska t.o.m. ta ledigt hela fredagen och vi ska gå på spa. Så skönt! :o)

Inga kommentarer: