onsdag 7 juli 2010

Tack min hemliga bokvän! - Sommarskönt bokbyte

Att sätta ihop ett paket till någon man inte känner och någon vars boksmak är helt annorlunda än min, är verkligen en utmaning. Men jag fick iaf iväg ett paket i sista sekund och känner mig hyfsat nöjd. Frågan är bara om hon jag skickade till blev nöjd... Kolla här.

Själv blev jag mycket nöjd med det paketet jag fick. Blev så uppselt att jag glömde ta kort på sakerna, men ska göra det så fort jag kommer ihåg. Men jag kan berätta vad jag fick:
Midvinterblod av Måns Kallentoft. Jag har den andra boken om Malin Fors, Sommardöden, i bokhyllan som jag inte läst än just för att det är den andra boken. Nu har jag första och längtar till att få sätta tänderna i den!
Väninnan av Denise Rudberg. Jag har även här en annan bok av författaren, men denna gång läst boken - Jenny S. Jag gillade den, iof väldigt lätt läsning, men ändå. Det kan va nog så underhållande ibland. Och min hemliga bokvän säger att Väninnan är den bästa av hennes böcker, så det här ser jag fram emot.
I övrigt i paketet fanns en supergod italiensk torrone-nougat som jag redan varit och norpat på, små goda mörka choklader av riktigt god kvalité, ett grönt te med jasmin som jag säkert kommer gilla och ljuvligt doftande kaffebönor som väntar på att bli provade.
Jag måste säga att jag är mycket nöjd med mitt paket.
Tack!

1 kommentar:

Annika sa...

Hej Mirtha!
Jag kom mig aldrig för att gå in och kolla här innan semestern. Nu fick jag plötsligt för mig att jag måste se efter om paketet kom fram och om innehållet passade. Kul att du uppskattade paketet! "Väninnan" är mycket bättre än "Jenny S."...;)

Hälsningar,
Annika, din "f d hemliga bokvän"