fredag 5 november 2010

Fredag i Oslo



Första riktiga dagen i Oslo.

Min väska kom strax före kl.11 imorse. Skönt att få den tbax. Sen blev det en tur på stan och lite shopping. Gissa om jag var trött efteråt. Börjat få ont i korsryggen oxå. Så vid två var jag hemma igen och la mig glädjande i soffan.

Efter att B-M kommit sig hem från jobb tog vi oss en liten shoppingtur till, alldeles nära. Jag hade lagt undan en klänning jag ville få smakråd på. Så nu har jag tre nya stickade klänningar att ha i vinter och nu när magen börjar växa...

Efter mat, vila och lite guitar hero begav vi oss till kvällens konsert på Blå. Gizelle Smith & the Mighty Mocabos som ser på bilden - funk/soul. Riktigt bra. Lyssna på det om ni får chans.

Nu är vi tbax hemma och spelar lite guitar hero före sängdax. Min rygg dödar mig och höfterna börjar hjälpa till... Inte bra. Hoppas man klarar med morgondagen...

Inga kommentarer: