onsdag 22 december 2010

30 dagar: Dag 28 - Det här saknar jag

Lista på alla 30 dagarna.

Kan nog inte säga att jag saknar något speciellt. Jag har allt jag behöver. Mamma och pappa kan man väl sakna lite ibland, och mormor, för dom bor så långt bort. Mina tre bästa vänner, som jag skrev om i tidigare inlägg, kan jag sakna ibland, oxå för att vi alla bor så skilt åt. Annars tycker jag inte att jag saknar något. Däremot skulle jag vilja ha ett nytt jobb och en större lägenhet...

Jo, en sak jag saknar är glädjen i jobbet. Jag har inte haft det på länge och nu är det olidligt. Det drar ner allt runt omkring. Man orkar inte som innan. Det tar för mycket energi att bara ta sig igenom arbetsdagarna. Jag förstår inte folk som lever såhär alltid. Det är ju helt förödande!

Fr.o.m. idag är jag iaf julledig. Jag börjar inte jobba förrän 10jan. Ska bli sååå skönt! Sen är det max 3 mån jobb till innan jag blir föräldraledig. Förhoppningsvis, om planen går som den ska, är jag ledig 1,5 år och sen, om jag har oändlig tur, kanske man fått sig nytt jobb...

Inga kommentarer: