lördag 25 december 2010

GOD JUL 2010

Julafton spenderades hos Johans moster med man i Gullabo, plus deras son m familj och såklart Johans pappa och lillasyster. Johans mamma däremot var tvungen att stanna hemma för hon skulle jobba, julafton till kl.22 och juldagen från kl.07. Men vi var där dagen före på julmiddag.
I Gullabo var det väldigt trevligt, mycket mat och massor med paket. Såklart hade vi en tomte oxå. Tydligen brukar Johans kusin va det, men i år fick hans äldsta son öva inför framtiden.
Så, vad fick vi för julklappar i år? Tillsammans fick jag och Johan pengar till en tvättmaskin och en blender. Båda är ett nödvändigt ont som kommer bli väl använda framöver. Vi är väldigt glada för dessa julklappar.
Själv fick jag följande: en Be Safe Gravid av mina föräldrar, Sinatra notbok, örhängen och presentkort på Beauty by Lina av Johans föräldrar, en tunika och tofflor av Johans lillasyster och Matspelet samt Miss Dior Chérie EdP av Johan. Jag köpte även den enklare versionen av På Spåret-frågespelet till mig och Johan tillsammans, så att vi skulle ha något skoj att spela där. Riktigt kul faktiskt. Och följande fick Johan av mig i julklapp: deos, ett par Marshall-hörlurar, en Volcom-tröja och en Norrôna-jacka. Han blev väldigt glad för allt. :-)

Allt som allt en väldigt bra och trevlig jul, även om det alltid känns konstigt att fira utan egna föräldrar...

Inga kommentarer: