fredag 4 mars 2011

Inte lika bra fortsättning...


Tyckte ju det började bra med bekelse på flygplatsen samt att man fick en polarklämma och juice (som man såklart inte fick ta med på flyget...).

Men sen slutade min lycka... Jag satte mig på min fönsterplats och längst ut satt en tjej i 15-årsåldern. Länge såg det ut som om att det bara skulle bli vi två på raden. Men inte då... En av de allra sista som går på är en kille som kanske är i 17-årsåldern. Svårt att avgöra, men ung är han. Han är oxå en av de största människor jag sett. Han skulle sitta mellan oss två... Som om det inte va nog med att han fyller upp hela sitt säte och lite till, han stinker både svett och vitlök...!! När han väl lyckats sätta sig tillrätta så sitter han och petar sig i näsan med sin äckligt utslitna, skitiga och trasiga tröja! Jisses!! Hur ska jag klara av den här flygresan...?? Men det är ju inte som om att man har något val precis. Man får väl va glad att man bara ska till Stockholm...

Undrar förresten vad Pyret tycker om att flyga? H*n sparkade runt lite i landningen. Fick en spark i högersidan så jag trodde det var killen bredvid som armbågade mig. Tur jag insåg vad det var innan jag i ren frustration över hela situationen började skälla ut han. Stackars kille. Jag tycker på nåt sätt synd om han. Har han verkligen fått lära sig så dåligt om hygien? Eller ignorerar han det bara...?

Inga kommentarer: