fredag 25 mars 2011

Sista fredan


På jobbet alltså... :-)

Åh, vad jag ser fram emot att bli ledig! Trodde aldrig jag skulle säga så, men uppenbarligen kan man ändra sig...

Idag är det dessutom våffeldagen och bara för att jag fixat våfflor två år under min tid där, så ligger det tydligen på min lott att göra det i år igen... Jaja, sämre saker kan man ju bli förknippad med. ;-)

Först och främst är det besök på MVC idag. Johan ska faktiskt med för att lyssna på hjärtat. Han har inte gjort det förr. Det blir väl näst sist besöket där skulle jag tro. Men det känns som om allt bara är bra ändå.

Hur var min ons nu då? Jodå, jättemysig. Musiken var som vanligt mysig med alla bebisar och fikat var supertrevligt. Hann dock inte med dammsugningen som jag tänkt, men mycket annat. Lustigt att just dammsugning alltid blir så nedprioriterat... Dammråttorna ligger nu på attackstorlek...

1 kommentar:

Anonym sa...

....lika bra du vänjer dig...vid dammråttorna menar jag ;)
Skönt med lite egentid nu - använd den flitigt (egentiden alltså), gör massa ego saker - det är mitt bästa råd inför det som komma ska! Kram från kusinvitamin