lördag 7 februari 2009

Become a Cosmopolifan!

Händer det att du läser min blog? Och inte är rädd för att visa det? Kanske t.o.m. lite stolt över det? Se då till att bli ett Cosmopolifan!
Det gör du antingen via länken här ovan eller lite längre ner i högerspalten där man sedan kan få sin bild visad. Du kommer oxå alltid få reda på så fort jag lägger in ett nytt inlägg.
Du kan naturligtvis va anonym om du så önskar.

Mitt första Cosmopolitfan är Jenny och till henne vill jag ge ett BFF* guld kort.


Jag vill även ge detta till På vift med Momu, Fröken Anki och Petchie's adventures.

*BFF - Blogging Friends Forever

2 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Aha... Jag känner mig hedrar. Får väl ta och lägga till det då!

Hoppas ni hade en bra Amsterdamresa och nu en skön helg!
kram

Oslotjejen sa...

Tack Snälla du!:-D