fredag 6 februari 2009

Utmärkelse och hotell

För någon vecka sedan fick jag en utmärkelse av Mademoiselle J.
Jag tackar hjärtligast för detta och önskar henne lycka till med sin flytt till Oslo.

Nu till något helt annat.
I julklapp fick jag en valfri weekend resa inom Europa på påsk. Jag har nu valt Amsterdam, för vare sig jag eller sambon har varit där. Både biljetterna och hotellet bokades igår. Hotellet ja... Det är något i en klass för sig. Hotel Utopia. Det är billigt (med Amsterdam-centrum-glasögonen på), ligger mitt i centrum nära centralstationen och har sin egen coffeshop på bottenvåningen. Det säger allt... Vi kommer förmodligen inte få sova en blund, men det är väl inte därför man åker dit. Gå in på deras hemsida och klicka på coffeshops-länken... :D

1 kommentar:

Oslotjejen sa...

Amsterdam lär ju vara jättefint på våren! Ser fram emot att få se massor av bilder därifrån!:-)