lördag 24 april 2010

På väg!


Nu är vi äntligen på väg! Vi körde hemifrån kl.01 inatt. Jag hade varit gör Johans föräldrar innan och ätit god mat. Sen var jag så osällskaplig och sov från 21 till 00. Trodde det skulle bli svårt men jag somnade som en stock... Tack vare detta var det inga som helst problem att köra hela vägen. De andra stackarna som inte sovit innan kunde sova lugnt i bilen. Vi körde till Svågertorp och tog där tåget sista biten. Av någon märklig anledning är det alltid svinkallt och blåsigt på den stationen. Jag trodde jag skulle skaka sönder... Men, till Kastrup kom vi och hela in-checkningsproceduren gick som smort. Lite frukost hann vi med oxå. Till skillnad från ngn stackare som klantat sig och kom med utgånget pass, kom vi oss tillslut på planet som avgick i tid. Nu sitter vi här, lite yrvakna och bara väntar på att komma fram. Stället vi ska bo på tror jag heter Club Kastalia, ligger ~2tim från Atalya mot Alanya. Exakt var vet jag inte. Inte så viktigt, vi vill bara få spela beachvolleyboll...! B-)
Med mig på bilden har jag Nicklas. Resebolaget har lyckats boka in oss som par på resan! Märkligt. Vi bokade inte ens samtidigt... Men vi ska inte bo tillsammans. Oroa er inte. ;)

1 kommentar:

Fröken Anki sa...

Ja flygbolagen verkar ha det lite tufft just nu. Med både det ena och det andra.
Ha en fin resa och hoppas ditt knä mår bra, eller åtminstone bättre.

kram