torsdag 10 juni 2010

Ny bok i telefonen

"The lost symbol" av Dan Brown är slut. En spännande bok man gärna ville fortsätta lyssna på hela tiden, men så funkar inte riktigt livet. Kan tänka mig att om man hade läst den så hade den varit väldigt lättläst. Jag gillade den dock. Jag gillar alla intressanta fakta man får konstant i hela boken. Har ni inte läst/lyssnat på den, så gör det. Det är den värd.

Nu har jag börjat lyssna på en ny bok; "Brännmärkt" av Catharina Ingelman-Sundberg. Ni kan läsa mer om den längre ner i höger spalten eller klicka på länken ovan eller bilden.
Det är första boken jag läser av denna författare, så det ska bli kul. Har hört mycket bra om hon.
Har precis börjat lyssna, men den är redan spännande. Ser fram emot det här. Får se till att börja resa lite igen nu så jag har tid att lyssna... Eller så får det lov att bli fint väder så man kan ligga i båten i solen...

Inga kommentarer: