lördag 2 oktober 2010

Nu är jag på väg


Sitter på tåget till Kristianstad. Där blir jag uppmött av Lena och Fredrik. Vi ska luncha där innan vi tar deras bil vidare till Svågertorp. Tar tåget över till Kastrup, sen sitter man äntligen på flyget! Minns inte hur lång tid det tar eller ens vad det är för tidsskillnad... Men sammantaget kommer vi fram till hotellet rätt så sent. Hoppas man hinner få någon middag bara... Som tur är har jag tre tomatsmörgåsar med mig som nödproviant under vägen.

Det ska bli så sjukt kul! Igår, eller hela veckan, har jag varit så less så det känns som om hela världen ska gå under. Och hemsk huvudvärk på det. Imorse föll jag för trycket och tog en Alvedon. Strax kändes allt bättre och jag började istället få resfeber... För det hann jag med. Jag, vi, var nämligen uppe med tuppen. 05.00 närmare bestämt. Jag skulle köra Johan till tåget. Han passar på att fara på surfresa till Hossegore i Frankrike. Tror aldrig jag sett han komma ur sängen så fort... :)

Sen var det dödsdömt att sova. Så, kunde lika gärna gå upp, duscha, packa det sista, äta frukost och göra matsäck i lugn och ro. Det resulterade dock i att jag nog packat med mig lite i mesta laget... som vanligt...

Inga kommentarer: