fredag 1 oktober 2010

Fredagsledig

Idag är det fredag och jag har tagit ledigt.
Imorgon far jag en vecka på beachvolleybollträningsläger med BeachCamp igen och tänkte då idag ägna mig åt att tvätta, packa och vila upp mig. Jag mår lite sådär. Är mycket trött och känner mig allmänt lite hängig. Tyckte tröttheten började ge med sig, så jag har under veckan minskat till en järntablett om dagen, men det kanske visade sig fel. Jag hoppas bara inte att jag blir sjuk nu lagom till resan, för jag har en dundrande huvudvärk just nu...
Det ska bli så skönt att komma iväg, slippa tänka på jobb och annat och bara vara sig själv och ha kul, i solen... :o) Ni har sett det förut, men här ska vi bo: Club Kastalia. Här kan ni se vilket väder vi kommer ha under veckan.
Just nu har jag sett ett Martha Stewart program med brunchtema, gissa vem som är hungrig!! Kanske ska göra nåt gott innan det är dax att börja med tvätten. :o)

Och till alla er som har turen att va hemma i Arvika nu, till er säger jag: "Hej på Mârten!!"

Inga kommentarer: