lördag 20 november 2010

Blind date i Bryssel


Imorn ska jag träffa en tjej på brunch som jag bara träffat genom blogvärlden innan, en "blind date" som hon kallade det. Det är Petra från Petchies adventures.

Hon gav mig massor med tips om vad jag kan hitta på här i Bryssel, så tillslut var jag tvungen att fråga om hon hade tid och lust att träffas. Man kommunicerar en massa med en okänd människa, alltid kul att få träffa personen bakom.

Jag har faktiskt varit på en äkta blind date en gång för många många år sedan. En jättesöt och trevlig kille som jag fick kontakt med via Lunarstorm (om någon minns det)... Vi passade inte alls ihop i verkligheten. Så kan det gå.

Ser dock fram emot morgondagens brunch. Nu ska jag först äta hotellfrukost, sen ut och göra Bryssel osäkert... ;-)

2 kommentarer:

Petchie75 sa...

Hi hi, men visst är det lite som en blind date att träffa någon för första gången - som man faktiskt tycker sig känna ändå!
Du har verkligen tur med vädret - vilken härlig novemberdag vi har! Nu ska jag bara försöka få upp O som kraschade rakt ner i sängen när han kom hem från Puerto Rico för en timme sedan...
Ses imorgon!

Fröken Anki sa...

Ah vad roligt! Ni kommer sakert fa jattetrevligt. Vi fick aldrig till nan traff nar de var har i trakterna tyvarr.

Kram