torsdag 2 december 2010

30 dagar: Dag 08 - Ett ögonblick

Lista på alla 30 dagarna.

07:31 – Dagens skojjigaste ögonblick, helt klart!

Jag sitter i godan ro och äter mina flingor. Har precis tjatat upp Johan så han kan få skjuts in till stan i snöyran när jag ändå ska dit till tandläkaren. Man hör på stegen att han är dödligt trött och totalt morgonvilse. Går in på badrummet och plötsligt hör jag det: ”NEEEEJ!! Du får inte fälla ner toalocket!!”. :-D Jag skrattade så mjölken sprutade. Tro mig, 99% av alla vardagsmorgnar är jag uppe före han och har då varit på toaletten före han. 100% av de gångerna fäller jag ner toalocket. Vad fick honom att tro annorlunda just idag…?!

2 kommentarer:

Fröken Anki sa...

hahaha... Helt klart det roligaste idag!

kram

Cosmopolitan sa...

Johan verkade inte tycka det var fullt så roligt... Konstigt. ;-)