söndag 5 december 2010

30 dagar: Dag 11 - Mina syskon

Lista på alla 30 dagarna.

Jag har inga syskon. Har som sagt alltid velat ha en storebror, men det är ju lite svårt att fixa nu… Så eg har jag väl bara mina tre bästa väninnor som närmaste systrar (som ni kan läsa om på Dag 07 – Min bästa vän). Elins lillasyster Jenny ligger också bra till. Hon var den där som aldrig riktigt fick vara med och var sådär störig som bara småsyskon kan va. Och den där som föräldrarna alltid tvingade oss att ha med när vi lekte. Det var ju inte särskilt tråkigt alls eg när hon var med, men det skulle liksom protesteras. Hon är ju lillasyster… Hon är nog nästan precis lika mycket min lillasyster som Elins. Jag kallar henne oftast för ”kid sister” eller ”lillasyster Jenny”. Och jag har känt henne hela hennes liv. Vi har ju växt upp tillsammans.

Inga kommentarer: