onsdag 5 januari 2011

V.26


I måndags gick vi in i v.26. Jag mår utomordentligt bra, lite extra trött emellanåt bara. Men det kan man leva med. Undrar hur man ska orka jobba hela dagar resterande tiden bara? Kanske får börja med lunchvila på sköna soffan eller i underbara massagefotöljen. Den är väl inte farlig va??

Läste nu att paketet i magen är stort som en fotboll nu. Inte undra på att man är tjock... Jackorna börjar tryta, iaf om man som nu måste ha tre lager kläder under. Annars tror jag att jag kanske klarar mig på de få inköpta mammakläder jag har.

Men det är fortfarande trist att man känner den så lite utifrån. Mamma har försökt känna men inget... Jag känner den iaf, inte massor, men den tycker uppenbart att det är tråkigt på kvällen och morgonen när jag ligger still...

Inga kommentarer: