söndag 27 februari 2011

Veckans inköp

Jag var ju ledig i onsdags och passade då på att gå en kortis på stan. Jag hade fått två kuponger med gratis bodies på KappAhl, för bebisar alltså. Så då passade jag på att köpa två set som ska med till BB; 2 bodies, 2 par byxor m fot, 2 bomullsmössor samt 2 par underbyxor (som inte finns på bild).

På fredagen var jag återigen i stan. Jag insåg att jag behövde bekväma skor jag lätt och snabbt kan få på (når knappt ner för att ta på de skor jag har nu) samt ett par nya mjukbyxor för att offra de gamla slitna man snart ser igenom, till BB-väskan. Ny byxor blev ett par underbart sköna från Polarn o Pyret. Skorna blev ett par otroligt bekväma från Ecco, dock inte så snygga men det får inte hjälpas. De har dragkedja som inte syns på bilden och är väldigt lätta att få på.

Inga kommentarer: