torsdag 21 april 2011

BF+3, inget nytt...

Hade ju en promenaddejt idag kl.09, men det visade sig att hon legat med onda sammandragningar halva natten och var helt slut. Så den blev inte av. Men jag var så peppad och fortfarande rastlös i kroppen efter igår att jag beslöt för att ta en lång frisk promenad själv. Det slutade med en 2h (~10km) morgon"powerwalk" (så mycket powerwalk det kan bli när man mest vaggar fram...).


Med löparbyxor, underställströja och Johans fleeceväst var jag redo för morgonens powerwalk.


Det är ju knappast svårt att motivera sig ut när det ser ut såhär strax nedanför där vi bor...


Ett hav var vår! Det var vitsippor precis överallt, sååå fint!


Utsikt längs spåret vid Gräsvik. Sånnahär dagar vill inte bo någon annan stans i världen...

Min powerwalk har dock inte satt igång något överhuvudtaget... Allt det gav mig var väldigt svullna fingrar... Men, efter lite vila och lunch är de nu nere på normalstorlek. I övrigt är allt som innan.

Nu är det dax att ta tag i städningen innan jag duschar och varvar ner mer inför kvällen då mamma och pappa kommer.

Inga kommentarer: